Preguntes freqüents
Resolem els vostres dubtes en segons
La reserva és molt fàcil. Només heu de triar l'activitat que us interessa, Seleccioneu la data i el nombre de persones, I seguiu els passos per completar el pagament. Rebrà una confirmació immediata al vostre correu electrònic.
Sí, La majoria de les nostres activitats ofereixen cancel·lació gratuïta fins que 24 o 48 Hores abans del començament. Podeu veure la política específica de la pàgina de cada activitat.
Podeu pagar amb targeta de crèdit/dèbit, Paypal, Apple paga i Google Pay. Tots els pagaments ho són 100% assegurança.
Sí, Després de completar la vostra reserva, rebrà un correu electrònic de confirmació inicial. En un termini màxim de 24 hores, Us enviarem la confirmació final juntament amb les entrades i tots els detalls necessaris per gaudir de la vostra experiència.
Sí, Totes les nostres experiències tenen una assegurança bàsica d’accidents. No obstant això, Recomanem tenir una assegurança de viatge addicional per obtenir més cobertura.
Sí, Moltes de les nostres activitats són perfectes per a famílies i nens. A la descripció de cada activitat trobareu l’edat mínima recomanada.
Si el temps no permet que l’activitat sigui segura, Us oferirem una data nova o un reemborsament complet.
Un cop realitzada la reserva, Rebrà les dades de contacte de l’operador per a qualsevol consulta específica. També ens podeu escriure i us ajudarem.
Sí, En moltes de les nostres activitats és possible fer reserves per a grups grans o fins i tot gaudir d’experiències privades. Tot depèn de la disponibilitat i del tipus d’activitat, Per tant, us recomanem que us poseu en contacte amb nosaltres amb antelació per organitzar -ho tot per mesurar.
Sí, El nostre servei al client està disponible 24/7 per correu electrònic per resoldre qualsevol pregunta o incidència.